сряда, 25 март 2015 г.

Снимки в сряда! /Болата и Тюленово/

    Предизвиквам лятото да дойде, да побърза и с голям скок да прескочи цялата пролетна умора, въпреки, че обожавам пролетта, но ако може!
    Обещанието си е обещание и трябва да се спазва, закон! Тази седмица ще ви разходя до тези две страхотни кътчета по северното крайбрежие. Това може би е разказ с продължение, след Камен бряг и Яйлата това са следващите точки за посещение, изобщо обичам цялото това място и тази година пак ще отида. Със сигурност!
























9 коментара:

  1. Влюбих се в това место, когато за пръв път отидох там преди две години. Сега чакам децата да спрат да ме придружават на почивки, за да му се насладя отново. Прекрасни снимки, Линче!

    ОтговорИзтриване
  2. Искам и аз да отида, още повече искам, след тези снимки! Не мога да се нагледам! Прекрасно е и те и мястото и ти! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. И замириса на море, на макове и лайка :) Благодаря за поднесената красота Павлинка!

    ОтговорИзтриване
  4. Красиви кадри! Заредиха ме с много лятно настроение!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Линче,искам да се отъркалям на поляната с макове-невероятна красота!Обаче изобщо не споделям порива ти да прескочим пролетта,не бих за нищо на света,най-любимият ми сезон е!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз обожавам пролетта, но просто искам да е топло и това си е!

      Изтриване
  6. Невероятни кадри! Поздравления!

    http://penseesdemawi.wordpress.com/

    ОтговорИзтриване