петък, 17 май 2013 г.

Списък с филми!

    Тук съм през цялото време, просто не ми се готви, нещата с които се занимавам са книги, филми пак книги и гледане на много филми. Изгледах няколко пъти всички части на "Здрач", в момента чета книгите и не мога да разбера защо досега не съм направила нищо по въпроса, но за това ще пиша друг път, когато прочета всички книги. 
   Трябва да отворя и тема "Списък с книги".
   Днес ще ви разкажа за един филм, който ако не сте гледали, много ви моля, направете го!
    "Неразделни"/"Intouchables"/
снимка: Интернет
    Някой филми започват трудно и не знаем дали ще ни харесат, други започват интересно, но завършват безкрайно разочароващо, но на този филм му трябваха две минути за да ме убеди, че ще ме държи от началото да край и не се излъгах.
   Историята е по истински случай, за хората като човеци и за различните прослойки, които без значение мислят еднакво и под дрехите са еднакви.
Плаках и се смях. 
  Няма да ви разказвам в детайли, така усетих този филм.
  Приятно гледане! 

3 коментара:

  1. Същото усещане за филма ... невероятен ...

    ОтговорИзтриване
  2. Записах си го, щото не съм го гледала;) И стига култура! То не бяха филми, не бяха концерти:) Я, малко бахур да видим тук;))
    Прегръдка, Линче!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за препоръката.Филма много ми хареса!

    ОтговорИзтриване