петък, 15 март 2013 г.

Списък с филми!

    "...виждаш ли в Тифани не може да ти се случи нищо!...."
Започвам да чета "Закуска в Тифани" два или три пъти и все не мога да продължа, сега разбирам, че правилото ми, за всичко си има време, е напълно вярна. Случва ми се често, най-вече с книги, но и с други неща напоследък, но да ви разкажа за филма.

снимка Интернет
    Бих живяла в това време, има такава елегантност и финес в цялата обстановка, можеш да излезеш с огромна шапка по улиците без някой да те помисли за по-модерен, палтата с 3/4 ръкав и великолепните рокли, о да, би ми харесало.
    Много истинска история, /доста приличаща на сегашната действителност/, за едно момиче, което иска всичко на 100%, но не иска да си признае, че любовта може би е до нея и зрителя се надява до края на филма тя да я види.
    Великолепна Одри Хепбърн, ето това е модна икона, в истинския смисъл!
Много красива, естествена и неподправена. 
    
снимка Интернет
    Ако не сте гледали този филм до сега, направете, ако не сега, някой ден, затова са списъците.
    Приятни почивни дни!
    

2 коментара:

  1. Обожавам филма, посланието му и актрисата!

    ОтговорИзтриване
  2. Филма не съм го гледала, но определено съм "за" идеята, че всичко си има време. Много хубаво си го казала, Поли.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване